Marihuāna

3472d6f27c54e8c412f42431360f4bbe

Ja jau es esmu Nīderlandē, jāuzraksta, ko es domāju par marihuānu. Pirms dažām dienām iegāju coffeeshopā un nopirku gramu. Lētākā saucās “Salad Bowl”, tāpēc no tās izvairījos, bet paņēmu nākamo.

Es to esmu sācis izmantot pašizziņai/meditācijai/pašterapijai. Paskaidrošu, kā tas darbojas. Manā pieredzē marihuāna padara prātu nedaudz līdzīgu lāzeram – tas sašaurinās un fokusējas uz vienu pieredzes daļu, pārējās pametot novārtā, tāpēc ir tik viegli iegrimt vienā sajūtā/domā, aizmirstot, kur atrodies. Var teikt, ka tā palīdz koncentrēties, taču nevis uz visu geštaltu (tāpēc, piemēram, nevar vadīt automašīnu), bet uz vienu aspektu. Katras individuālās domas/sajūtas skaļums šķiet uzgriezts, tāpēc tā “pārkliedz” citas, bet tas lieliski palīdz no novērot. Sajūtas/domas, kas parasti paskrien garām, knapi pieskaroties apziņai, bet tomēr ietekmējot pašsajūtu, pēkšņi kļūst notveramas aiz astes, jo prāts it kā spēj tās apsteigt. Līdzība, kas man nāk prātā ir medicīniska metode, kad asinīs ievada oglekļa dioksīdu, lai spētu ar rentgenu izsekot asinsritei. Marihuāna palīdz tā izsekot psihoemocionālās norises. Tomēr jāpiebilst, ka, ja normālu apziņas ritumu salīdzina ar peldēšanu pieredzē, marihuāna palīdz ienirt dziļi, taču ik pa brīdim. Mazāk plūduma, vairāk saraustīti – ir grūtāk izritināt vienu garu domu, taču daudz vieglāk sajust mirklīgas, dziļākas atziņas, kuras mēdzu pierakstīt. Vēl nemāku teikt, vai tās būs paliekošas, bet redzēs.

Leave a Reply

