ES

Image

Ja uzdrošināmies ielūkoties dziļāk vārda “es” nozīmē, rodas jautājumi, kurus daudzi cilvēki labprātāk neuzdotu: “Vai man ir vairāki aspekti, kas ir vienlīdzīgas “manis” daļas, vai arī es esmu tikai viens – un, ja tā, tad kurš, kur, kā un kāpēc?

Turpmākajās nodaļās mēs uzsāksim “sevis” izpētīšanas ceļojumu. Bet mēs to nedarīsim tradicionāli. Mēs neuzklausīsim ne psiholoģijas ekspertus, ne dižos filozofus. Mēs nesalīdzināsim un neizvēlēsimies starp laika pārbaudi izturējušiem reliģiskiem uzskatiem vai statistiskām cilvēku viedokļu aptaujām. Tā vietā mēs pievērsīsimies vienīgajam avotam, kuram pieejamas fenomenālas un tiešas zināšanas par šo tēmu. Mēs vaicāsim ekspertam, kurš ik mirkli savas dzīves ievācis nepieciešamos datus, lai beidzot atrisinātu šo milzīgo jautājumu. Un šis eksperts esi tu pats.

Michael A. Singer – The Untethered Soul: The Journey Beyond Yourself

Leave a Reply

