Mana dvēsele ir vienmēr laimīga

Image

Intervijās man bieži vaicā, vai esmu laimīgs cilvēks. Tik tiešām, ja es dabūtu dolāru ik reizi, kad man to prasa, man būtu gandrīz 150 dolāri. Parasti uz šo jautājumu man ir divējāda atbilde: “Mana dvēsele (jeb unconditional self) ir vienmēr laimīga, bet mans ego (jeb paštēls) ir dažreiz laimīgs.” Es saprotu, ka šāda atbilde ir visai metafiziska, bet es tā tik tiešām jūtos. Mana būtība ir pilnībā laimīga, bet mana personība ir lielākoties neirotiska.

Robert Holden – Be Happy

Leave a Reply

