Augstprātība=vēlme būt pieņemtam

Image

Ego dzīvo salīdzinājuma, kontrasta un sacensības pasaulē. Es esmu pieņemams tad, ja esmu labāks nekā tu. Man jābūt labākai mašīnai, lielākai mājai vai jebkam citam, kas man liek izskatīties labi no ārpuses. Tā var likties kā augstprātība, taču patiesībā ir tikai maska sāpēm un vientulībai, ko cilvēks pieredz iekšpusē. Tādi cilvēki izmisīgi vēlas būt pieņemti un mīlēti, taču ar šo masku patiesībā citus atgrūž.

Cardwell Nuckols – The Ego-Less Self: Achieving Peace & Tranquility Beyond All Understanding

Leave a Reply

