Vēl pirmsnāvīgāki vārdi

Treijas mirkļi pirms nāves
Viņa pievirzījās man tuvāk, cenšoties kaut ko pateikt, kaut ko, ko viņa gribēja, lai es saprotu, savus pēdējos vārdus.

-Tu esi lieliskākais cilvēks, ko esmu pazinusi,

viņa čukstēja.

-Tu esi lieliskākais cilvēks, ko esmu pazinusi. Mans čempions…

viņa to atkārtoja.

-Mans čempions…

Es pieliecos, lai pateiktu viņai, ka viņa bija vienīgā patiesi apgaismotā būtne, kuru esmu pazinis. Ka apgaismība man bija saprotama viņas dēļ. Ka visums, kas radījis Treiju, ir svēts visums. Ka Dievs eksistēja dēļ viņas. Visas šīs lietas zibenīgi nāca man prātā. Es zināju, ka viņa saprata, kā es jūtos, bet mana rīkle bija ciet; es nevarēju parunāt; es neraudāju, es vienkārši nevarēju parunāt. Es pateicu tikai

-Es tevi atradīšu, mīļā, es atradīšu…

Ken Wilber – Grace & Grit: Spirituality and Healing in the Life and Death of Treya Killam Wilber

Leave a Reply

