Treya Wilber par vēzi un ciešanām.

Sākumā es jutos ļoti nobijusies, daudz raudāju, biju ļoti satraukusies, dzīvoju bailēs no  sāpēm un nāves… un tad nāca domas par visiem, kas šajā pasaulē cieš, visiem, kas cietuši, un acumirklī jutu, kā mani pārņem miers. Es vairs nejutos viena, es jutu neaprakstāmu tuvību ar visiem šiem cilvēkiem, it kā mēs būtu milzīgas ģimenes daļa. Es domāju par bērniem, kam ir vēzis, kuri jauni mirst satiksmes negadījumos, kuri cieš no garīgām saslimšanām, kuri cieš badu trešās pasaules valstīs, bērniem, kuri, arī izdzīvojot, vienmēr būs nepietiekamā uztura sakropļoti. Es domāju par vecākiem, kuriem jāiztur bērna nāve, tiem, kuri mira Vjetnamā, esot uz pusi jaunāki par mani, par spīdzināšanas upuriem. Mana sirds atvērās viņiem visiem kā manas ģimenes locekļiem, un es jutu mierinājumu, atceroties pirmo cēlo patiesību – cēlo patiesību par ciešanām.

– Treya Wilber (Ken Wilber – Grace & Grit: Spirituality and Healing in the Life and Death of Treya Killam Wilber)

Leave a Reply

