Cik man ir grūt…

Cik man ir grūti pieņemt, kad kāds pasaka vai izdara kaut ko, kas man palīdz saprast sevi! Parasti man gribas atbildēt: “Es jau to zināju,” nevis “Paldies, tas noderēja.” Šķiet, ka man grūti pieņemt palīdzību no kāda, jo tas mani padara ievainojamu, savā ziņā pakļauj cita žēlastībai, jo viņi ir varējuši mani saredzēt skaidrāk, nekā es pati sevi. Un vēl dziļāk slēpjas svarīgākais – pieņēmums, ka citi mani tiesās par to, ko ieraudzījuši, ka viņiem būs vara pār mani, nevis līdzjūtība, jo, ja es pieņemtu to, tad viņu izpratne par mani varētu būt dziļāku mīlestības attiecību sākums. Bet nē, es pieņemu, ka cilvēki mani tiesās, tiesā, vienmēr ir tiesājuši un turpinās tiesāt.

Treya Wilber (Ken Wilber – Grace & Grit: Spirituality and Healing in the Life and Death of Treya Killam Wilber)

Leave a Reply

