Tā vieta tevī

by laurisolups

Image

Un beigu beigās es apjēdzu, ka tas, pēc kā es tiecos caur motociklu, caur lidmašīnu, caur seksuālo partneri, caur varu, caur slavu, tā sajūta sevī, pēc kuras tiecos caur visām šīm lietām… tā, kuru mēs varam saukt par piepildījumu, “viss ir labi” sajūtu, “yeah” sajūtu, “wow” sajūtu, apmierinājuma sajūtu… svētlaimes sajūtu, ananda, svētlaime… Lai arī es izmantoju ārējas lietas, lai sāktu šo procesu, tās bija mana yoga, šī sajūta visā pilnībā nāca no vienas vietas manī, vienmēr. Tu dabū labu darbu un jūties lieliski. Tā vieta. Varbūt tu tur nonāci caur savu ego, bet tā ir tā pati vieta. Mirklis pēc orgasma un aaaah. Tu esi savienojies. Un tu paskaties uz otru cilvēku un saki: “Es tevi mīlu.” Tāpat tu vari paskatīties uz mālu, lūgšanu krellītēm un teikt: “Es tevi mīlu.” Tie ir tikai līdzekļi. Tie tevi atveda uz to vietu. Un kad tu sāc apjēgt, ka tas tā ir, ka visas šīs vietas ir viena vieta tevī, tu saki: “Nu, tā, vai ir kāda tieša metode, kā nonākt tai vietā un palikt tur?”

Ram Dass – Darshan (http://www.ramdass.org/darshan/)

